Bir Rafı Boşalt, Özgürlük Alanını Artır!

Boş Bıraktığım Rafı Temsilen.
Bir kitapta :" Dışarıdaki düzen içimizdeki huzuru etkiler" diye bir cümle okumuştum. Dağınıklık ve çevremizdeki eşya kargaşası içsel durumumuzu olumsuz etkilerken, düzen ve sadelik kişide olumlu etkiler yaratıyormuş.

Düşününce kesinlikle doğruydu. 

Ne zaman bulunduğum ortam dağınık olsa kendimi kapana kısılmış, hareket alanım sınırlanmış gibi hissediyorum. Diğer taraftan, bulunduğum yer sade, temiz ve düzenliyse orada geçirdiğim zamanın daha çok olmasını istiyorum. 
Aynı şekilde evdeki rafların hepsi dolu iken, yeni alınmış bir eşyayı koyacak yer bulamadığım zaman da aynı duygulara ev sahipliği yapıyorum. 

Bu sebepten bir raftan diğerine geçerek ilerledim ve bir rafı boş bırakıp özgürlük alanımı artırmak istedim. Sonuç benim için rahatlatıcı anneme göre ise benim tekrar doldurulacağım yeni bir raf demektioo

Ancak bu kez bu rafı boş bırakmakta kararlıyım. Çünkü boş bir raf fazladan özgürlük alanı demekti. Eşyalar tarafından evimde kapana kıstırılmamış duygusu verecekti. Ve en azından yaratacağı etkileri görmeye değerdi.



Sizin de etrafınızdaki eşyaların baskısını hissettiğiniz zamanlar oldu mu? Olduğunda ne gibi çözümler ürettiniz?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Refika'nın Mutfağı:Derin Dondurucuda Hayat Kurtaran 15 Yemek

Haftanın Yemeği: Balkabaklı Mücver + Balkabaklı Kek

Lev Tolstoy'un Mutlu ve Başarılı Olmak İçin Kendine Belirlediği 10 Altın Kuralı